Bambini
Przedszkole  |   O Montessori  |   Dzień w Bambini  |   Galeria  |   Zapisy  |   Kontakt
O przedszkolu |  Certyfikaty |  Kadra |  J. angielski |  Innowacje |  Kuchnia w Bambini |  MENU BEZ GLUTENU

Kadra

mgr Małgorzata Stankiewicz-Klimka

Dyrektor przedszkola

 

 „Dyrektor zawsze jest na usługi rodziców” M. Montessori

 

mgr Małgorzata Stankiewicz-Klimka jest założycielem i dyrektorem przedszkoli: Bambini przy ul. Mazowieckiej 6 i Casa dei bambini przy ul. Mazowieckiej 20.

Nauczyciel mianowany z wieloletnim doświadczeniem pracy z dziećmi.

W 1994 roku otrzymała  Międzynarodowy Dyplom Centrum Montessori SONNENBERG INTERNATIONAL CENTRE w Niemczech.

W 1995 roku uzyskała dyplom mgr pedagogiki specjalnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Pod kierunkiem prof. Ireny Obuchowskiej zredagowała pierwszą na Uniwersytecie pracę magisterską na temat metody Marii Montessori.

W 1996 roku otrzymała dyplom Studiów Podyplomowych z Dziennikarstwa na Wydziale Nauk Społecznych Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.   

W 1998 roku ukończyła Podyplomowe Studia w zakresie Pedagogiki Marii Montessori na  Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie.

W 1998 roku za  wybitne osiągnięcia w pracy dydaktycznej, wychowawczej, opiekuńczej i organizacyjnej otrzymała  Nagroda Dyrektora Szkoły przyznaną przez mgr Zofię Żółtak.

Od wielu lat z wielką pasją i zaangażowaniem prowadzi przedszkole Montessori. Wraz ze swoją kadrą wielką troską otacza wszystkie przedszkolaki, zapewniając im opiekę, zabawę, naukę i poczucie bezpieczeństwa, ponieważ jak pisała Montessori „Dla dziecka porządek jest tym, czym dla nas jest ziemia pod nogami, na której stoimy, czym dla ryby woda, w której pływa".

W latach 1996- 2002  jako aktywny nauczyciel Montessori prowadziła szkolenia, kursy i warsztaty z lekcjami pokazowymi dla nauczycieli, psychologów i pedagogów z całej Polski.

Uczestniczyła w konferencjach i zjazdach poświęconych metodzie Montessori w Polsce i Europie.

Efektem wiedzy i doświadczenia jest wyróżnienie przyznane w 2006 roku dla Przedszkola w kategorii „Najlepsze Wielkopolskie Przedszkole”.

Placówka spośród 100 przedszkoli otrzymała 3 miejsce a jedną z nagród był cykl programów zrealizowanych przez Telewizję Polską, w których uczestniczyły dzieci z Bambini.

Przez wiele lat wprowadzała dzieci w świat materiałów montessoriańskich, prowadząc zajęcia w przedszkolu, jako nauczyciel, wychowawca.

Swoją wiedzą, doświadczeniem i praktyką w pracy z dziećmi dzieli się prowadząc Rady Pedagogiczne dla nauczycieli.

Jest również doradcą metodycznym w przedszkolu w zakresie metodyki pracy z Materiałem Montessori.

W swojej pracy dyrektora i nauczyciela  kieruje się słowami Marii Montessori: „Postawa nauczyciela musi zawsze wynikać z miłości. Dziecku zawsze należne jest pierwsze miejsce”, „Kochać dziecko to służyć mu jak to tylko możliwe".

 __

Kwalifikacje Dyrektor Przedszkola

 

mgr Anna Nowicka

Zastępca dyrektora

W Przedszkolu Bambini pełni funkcję zastępcy dyrektora oraz nauczyciela Montessori w grupie dzieci najstarszych - w zerówce.

Ukończony Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, Pedagogika Specjalna oraz

Uniwersytet im. Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Studia Podyplomowe z zakresu Pedagogiki Marii Montessori.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, Studia Podyplomowe: Terapia pedagogiczna i nauczanie początkowe.

 

WYBRANE KURSY I SZKOLENIA:

  • Kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej
  • Kurs Pediatryczny z zakresu udzielania pierwszej pomocy, Centrum Szkoleniowo -Usługowe Medaid
  • Szkolenie (I i II stopień) z Kinezjologii Edukacyjnej Paula Dennisona.
  • Kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
  • Klanza - Od piłeczki do sceny, czyli jak dogonić własny sukces.
  • Drama - współczesna metoda edukacyjna.
  • Kurs dla wychowawców placówek wypoczynku.
  • Kurs w zakresie kierowania wycieczkami szkolnymi.
  • Makaton - Program Rozwoju Komunikacji.
  • Kurs podstawowy z zakresu znajomości pisma punktowego Ludwika Braille’a.
  • Rehabilitacja i gimnastyka korekcyjna (ODN).
  • Kurs „Teoria inteligencji wielorakich" Howarda Gardnera, a wspieranie uzdolnień na przykładzie pakietu „Ja i moja szkoła”.
  • Pomoc psychologiczno- pedagogiczna w świetle zmian- ODN

 

Od 2007 roku prowadzi kursy i szkolenia z Pedagogiki Marii Montessori dla nauczycieli szkół i przedszkoli.

Wielokrotnie prowadziła zajęcia pokazowe dla studentów pedagogiki z poznańskich uczelni wyższych.

Koncepcję pedagogiczną Marii Montessori wykorzystuje prowadząc zajęcia z dziećmi na różnych etapach edukacyjnych.

Uczestniczyła w Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt: „Pedagogika Montessori w Polsce i na świecie" oraz w V Międzynarodowej Konferencji Montessori „Wiosna Montessori”, Warszawa, Polski Instytut Montessori.

 

Uczestniczyła w Regionalnej Konferencji Montessori w Poznaniu.

 

___

Zobacz kwalifikacje - awans zawodowy, kursy, szkolenia

Zobacz kwalifikacje - kurs kwalifikacyjny dla kierowniczej kadry oświatowej

 

Zobacz kwalifikacje- udział w międzynarodowej konferencji Montessori

mgr Justyna Moryson

Nauczyciel języka angielskiego

Zastępca dyrektora

Od 2003 roku nauczyciel języka angielskiego w Przedszkolu Bambini. Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego.

 

Wykształcenie:

  • Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu - studia licencjackie filologia angielska z elementami hispanistyki
  • Uniwersytet Adama Mickiewicza – studia magisterskie uzupełniające filologia hiszpańska
  • Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu- dydaktyka języka angielskiego
  • Organizacja i zarządzanie oświatą- studia podyplomowe

 

Kursy i szkolenia:

  • Kurs Pediatryczny z zakresu udzielania pierwszej pomocy, Centrum Szkoleniowo -Usługowe Medaid
  • „Eksperymentuję i dociekam – przyrodę poznaję z bliska i daleka”- KLANZA
  • konferencja metodyczna „ And now ..... a story.” by Mandy Musioł  / Pearson Longman /
  • konferencja metodyczna „Multi – sensory teaching.” by Jeanne Perett / Pearson Longman
  • „Przełamanie stereotypu w nauczaniu języka angielskiego w placówkach przedszkolnych – wyzwanie i konieczność XXI wiek”
  •  „Creativity with younger learners – storytelling, songs, word plays and more...”by Bartek Jaślikowski
  • „Effective Work in Multilevel Groups” by Bartek Jaślikowski – Cambridge University Press
  •  „Ticking the Bowes”
  • Getting the best out of your pupils by identyfing their needs ..... and combining them with yours” by Michael Tomlinson – Cambrdge University Press
  • Diagnozowanie i ocenianie a efektywność nauczania języka angielskiego w klasach I – III szkoły podstawowej.
  • „Nowa podstawa programowa: główne założenia i ich realizacja w „Buggs World”
  • „Przedszkole XXI wieku – nowa jakość w nauczaniu języka angielskiego” - Cambridge Educational Partners
  • Kurs  z pedagogiki Marii Montessori w Łodzi
  • „Film w nauczaniu języków obcych”
  • „Błąd językowy a warsztat nauczyciela”
  • Strategies of  Success. The „what” and the „how” of exam preparation.

 

Konferencje:

  • Podsumowanie stażu w procedurze awansu zawodowego –ODN Poznań

  • Konferencja metodyczno-psychologiczna  „Our great Little Island”- Anny Kolbuszewskiej, Wrażliwa mimoza, mały osiołek, drapieżny gagatek, nerwus-jak okiełznać „kłopotliwe” dziecko- Patrycji Rzepeckiej

  • And They All Learned English Happily Ever After! Fantasy, Fun and fairytales in the Lower Primary Classroom Piotra Steinbricha- konferencja metodyczna zorganizowana przez wydawnictwo Pearson

  • Szkolenie metodyczne poświęcone uczeniu języka angielskiego na etapie wczesnoszkolnym w zakresie: uczenia grup dzieci zróżnicowanych wiekowo, życia historii, bajek i opowiadań w procesie nauczania, technik efektywnego zarządzania klasą zorganizowane przez wydawnictwo Pearson

  • Konferencja metodyczna Piotra Steinbricha pt. „Children Gamified”, Magdaleny Sapko pt. “Mądra cyfryzacja”, Daniela Brayshaw’a pt. ”Banishing Butterflies” zorganizowane przez wydawnictwo Pearson

  • Konferencja z udziałem Jeremiego Harmera pt. „Za kulisami Studia Wata Disneya” oraz „Bananas! I hate bananas!” zorganizowana przez wydawnictwo Pearson

  • Szkolenie metodyczne Anny Parr-Modrejewskiej pt. „Through the enchanted sea of imagination” adresowanej do nauczycieli dzieci w wieku przedszkolnym zorganizowane przez wydawnictwo Macmillan

  • Konferencja metodyczna pt. „Plejada gwiazd na szkolnym podwórku” Marioli Boguckiej zorganizowana przez wydawnictwo Pearson

  • Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych pt. „Making the right noise! Discipline In a primary classroom” zorganizowana przez Express Publishing

  • Wewnątrz przedszkolne szkolenie z metody Marii Montessori  „Metodyka pracy z materiałem rozwijającym mowę: pisanie, mówienie, czytanie”

  • Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedszkoli i szkół podstawowych Piotra Steinbricha pt. „The All-inclusive Approach to teaching Children” oraz Marioli Boguckiej pt. “Active Learning for upper-primary students” zorganizowana przez wydawnictwo Pearson

  • Konferencja metodyczna Czesława Kińskiego, Jacka Łaguna oraz Moniki Szałkiewicz-Nowak pt. „Mission possibile-how to make a class of Lower-primary learners work together as a group” oraz “Nowa podstawa programowa- główne założenia I ich realizacja” zorganizowana przez wydawnictwo Macmillan

  • Szkolenie metodyczne Angeli Mickey „Let’s connect teachers with students- jak budować dobre relacje z uczniami i zwiększać ich motywację do nauki języka” zorganizowane przez Cambridge University Press

  • Warsztaty metodyczne pt. “Motivating children and teenagers through songs” zorganizowane przez Cambridge ESOL

Zobacz kwalifikacje:

Świadectwo ukończenia - Studia Zarządzania Oświatą

 

mgr Natalia Grodzka

Nauczyciel języka angielskiego

Zastępca dyrektora

Wykształcenie:

  • Studia magisterskie –kierunek filologia angielska –WSJO- Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu
  • Studia magisterskie uzupełniające na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu, kierunek filologia hiszpańska
  • Studia licencjackie w zakresie filologii angielskiej z elementami hispanistyki w Wyższej Szkole Języków Obcych w Poznaniu.

 

Kursy i szkolenia:

  • Kurs Pediatryczny z zakresu udzielania pierwszej pomocy, Centrum Szkoleniowo -Usługowe Medaid
  • Szkolenie metodyczne dla nauczycieli j. angielskiego-prowadzący Jeremy Harmer:

          - How to help students understand and use English?
          - Do we really know how to teach English?

  • Szkolenie dla nauczycieli j. hiszpańskiego organizowany przez wydawnictwo Edelsa.
  • Kursy pedagogiki zabawy „KLANZA”.
  • Kurs komputerowy w zakresie obsługi pakietu MS OFFICE.
  • Kurs pierwszej pomocy.
  • Wewnątrzprzedszkolne szkolenie  z zakresu pedagogiki Marii Montessori.
  • Szkolenie "Film w nauczaniu języków obcych".
  • Szkolenie "Błąd językowy a warsztat nauczyciela".
    • Szkolenie Cambridge „Motivating children and teenagers through songs.
    • Szkolenie  metodyczne Pearson : uczenie grup dzieci zróżnicowanych wiekowo, użycie historii, bajek w procesie nauczania
    • Teacher’s Progress Days- konferencja-Making the right noise, discipline in primary classroom.
    • Konferencja Pearson-metody pracy z dziećmi na lekcjach angielskiego w oparciu o historie, bajki globalne czytanie, odgrywanie ról, praca w parach i grupach.
    • Indywidualizacja procesu nauczania w oddziałach zróżnicowanych pod kątem wieku, poziomu zaawansowania i umiejętności
    • Szkolenie Pearson-konferencja metodyczno-psychologiczna  „Our Great Little Island”.
    • Konferencja metodyczna Macmillan  Education- Mission possible- how to make a class of lower primary learners work together as a group.
    • Konferencja metodyczna Macmillan  Education- Take them to the other side on effective teaching of English.
    • Konferencja metodyczna „ The all-inclusive approach to teaching English” i „Active learning for upper-primary students”.
    • Konferencja metodyczna Macmillan  Education- Creativity and communication through story and drama.
    • Konferencja metodyczna Macmillan  Education- Myths, facts and strategies-kognitywne i językowe trudności ucznia.
    • Komunikacja i współpraca w zespole.

     

mgr Marta Dullek

  1. Nauczyciel Montessori

WYKSZTAŁCENIE

Centrum Rozwoju i Edukacji w Łodzi - studia podyplomowe, kierunek: pedagogika wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - studia magisterskie, kierunek: pedagogika, specjalność: poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile - studia licencjackie, kierunek: praca socjalna         

DOŚWIADCZENIE

praca jako animator zabaw dla dzieci

realizacja projektów filmowych dla dzieci

prowadzenie konkursów, zabaw dla dzieci

mgr Paulina Ogrodowicz

Nauczyciel Montessori

Wykształcenie:

• Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych we Wrześni - język niemiecki, w trakcie studiów.

• Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Pedagogia opiekuńczo-wychowawcza, tytuł: magister.

• Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Edukacja elementarna i język niemiecki, tytuł: licencjat.

 

Kursy:

  • Kurs Pediatryczny z zakresu udzielania pierwszej pomocy, Centrum Szkoleniowo -Usługowe Medaid
  • Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży.
  • Planowanie pracy uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ocena jej efektów.
  • Podstawowe ćwiczenia logopedyczne z dzieckiem przedszkolnym.
  • Jak ciekawie prowadzić zajęcia z grupą- wykorzystywanie gier, rekwizytów i plansz dydaktycznych.
  • Świetlica szkolna- nowoczesne metody pracy- praca z uczniem na I etapie edukacyjnym.
  • Jak stymulować rozwój przedszkolaka?
  • Kurs animatora zabaw dla dzieci.
  • Nowe fabularyzowane zabawy z chustą Klanzy.
  • Słowne i matematyczne zabawy dydaktyczne.

 

Doświadczenie zawodowe:

• Wolontariuszka w przedszkolu „Kita der AWO” w Hürthcie.

• Prowadzenie warsztatów artystyczno-edukacyjnych z dziećmi w wieku przedszkolnym w ramach projektów realizowanych przez Urząd Miasta Poznania, Wychowawca na koloniach.

mgr Ewelina Mazurkiewicz

Nauczyciel Montessori

Wykształcenie:

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych: Pedagogika, specjalność wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe, studia licencjackie.
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych: Pedagogika specjalna, specjalność pedagogika wspierająca uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, studia magisterskie.

Doświadczenie:

  • praktyka pedagogiczna i zawodowa w żłobku, przedszkolu oraz szkole podstawowej,
  • tutor w ,,Akademia Przyszłości”.

mgr Justyna Walczak

Nauczyciel Montessori

Wykształcenie:

  • Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, Filologia Angielska
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, Pedagogika- studia licencjackie
  • Uniwersytet Wrocławski, Wydział Filologiczny, Filologia angielska- studia licencjackie.
  • Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Legnicy- Filologia angielska
  • Wewnątrzprzeszkolny Kurs Metody Marii Montessori.
  • Kurs Pediatryczny z zakresu udzielania pierwszej pomocy, Centrum Szkoleniowo -Usługowe Medaid

 

Doświadczenie zawodowe:

Praktyka w nauczaniu języka angielskiego.

mgr Joanna Janicka

Nauczyciel Montessori

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu. Studia magisterskie: Pedagogika, Edukacja elementarna i terapia pedagogiczna.
  • Akademia Pomorska w Słupsku. Studia licencjackie: Pedagogika przedszkolna i opieka nad dzieckiem.

 

Kursy i szkolenia:

  • Warsztat doskonalący pracę pedagoga terapeuty prowadzony przez Stowarzyszenie „Spadochron”.
  • Warsztat  „Rymowanki w zabawach edukacyjnych z ćwiczeniami logopedycznymi”.
  • Certyfikat ukończenia z wyróżnieniem Kursu „Animatora zabaw dla dzieci”.

  • Taniec, Muzyka, Zabawa w Edukacji Dziecka- warsztaty.
  • Uczestnictwo w Bajkowym Maratonie Artystycznym.
  • Uczestnictwo w Warsztacie pt. "Bajki pomagajki- jak wykorzystywać bajkę do wspierania rozwoju emocjonalnego dziecka.
  • E- warsztaty metodyczne dla nauczycieli " Czytanie i pisanie w przedszkolu".

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Nauczyciel zajęć rytmiczno- umuzykalniających.
  • Nauczyciel wychowania przedszkolnego.

 

Zobacz kwalifikacje - kurs pedagogiki Marii Montessori

 

mgr Sylwia Kocjan

Nauczyciel Montessori

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu- kierunek : Wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe, studia magisterskie - w trakcie.
  • Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu- kierunek: filologia polska, specjalność nauczycielska, stopień magistra.
  • Katolicki Uniwersytet Lubelski - kierunek: filologia polska, specjalność nauczycielska, studia licencjackie.

 

Doświadczenie zawodowe: 

  • Praktyki pedagogiczne w żłobku, przedszkolu oraz szkole podstawowej i w szkołach na wyższych etapach edukacyjnych.
  • Uczestniczka projektu naukowego - Laboratorium teatralne, w którym prowadziła we współpracy z Teatrem Nowym  w Poznaniu warsztaty teatralne dla uczniów oraz dyskusje po spektaklach.

Izabella Hołosyniuk

Nauczyciel Montessori

Wykształcenie

  • Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji – wydział Pedagogiki, Kierunek: Edukacja Przedszkolna, studia podyplomowe

  • Schola Posnaniensis – Wyższa Szkoła Sztuki Stosowanej w Poznaniu, Kierunek: Malarstwo, Specjalność: Malarstwo w architekturze  - projektowanie witrażu, studia licencjackie

  • Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Nowym Tomyślu, klasa fortepianu.

 

Kursy i szkolenia:

  • Udział w warsztatach ,, System edukacji przez ruch D. Dziamskiej”
  • Udział w warsztatach ,,Trening umiejętności asertywnych”.
  • Udział w warsztatach ,,Skuteczna komunikacja w pracy i życiu”.
  • Certificate of Achievement – Advanced Conversational English. Wilton Adult & Continuing Education; Wilton, USA

Doświadczenie zawodowe:

  • Praktyki w przedszkolach oraz Szkole Podstawowej
  • Wolontariuszka, wychowawca grup: trzylatków, czterolatków i pięciolatków

mgr Anna Szczęśniak

Nauczyciel Montessori

Wykształcenie:

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, kierunek edukacja elementarna i język angielski.
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych: kierunek: doradztwo zawodowe i personalne.

 

Kursy i szkolenia:

  • Course Competion Certificate (course in EURHYTHMICS).
  • Adam Mickiewicz University. Program for International Exchange.
  • Kurs z zakresu udzielania pierwszej pomocy.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • praktyka pedagogiczna, zawodowa  i językowa w przedszkolu,
  • lektor języka angielskiego.

 

Michalina Ratajczak

Nauczyciel Montessori

Studia:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: edukacja elementarna i terapia pedagogiczna.

Doświadczenie:

Wychowawca w grupie żłobkowej oraz praktyki w przedszkolu i szkole podstawowej.

 

Szkolenia:

Udział w szkoleniach z Metody Marii Montessori.

 

Natalia Dolata

Nauczyciel wspomagajacy

Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu Bambini
Posiada doświadczenie w opiece nad dziećmi.

Karolina Rosadowska

Nauczyciel wspomagający

Wykształcenie:

  • Ukończone studia I stopnia na kierunku Pedagogika specjalna, Oligofrenopedagogika z terapią autyzmu, Wyższa Szkoła Uni-Terra w Poznaniu.

 

Doświadczenie:

  • praktyki w przedszkolu i w szkole z klasami terapeutycznymi i integracyjnymi,
  • praca w przedszkolu integracyjno-terapeutycznym na stanowisku nauczyciela wspomagającego.

 

Szkolenia:

  • z zakresu Metody Krakowskiej,
  • z zakresu Metody Dobrego Startu.

 

mgr Małgorzata Jurga

Logopeda

Wykształcenie:

  • Logopedia,  Gnieźnieńska Wyższa Szkoła Humanistyczno - Menedżerska „MILLENIUM”
  • Nauczanie Początkowe, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Nauczanie Zintegrowane w klasach I – III i Nauczanie Blokowe w klasach IV-VI – blok humanistyczny, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
  • Filologia polska dla nauczycieli, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Socjologia, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu

 

Członek Polskiego Związku Logopedów.

 

Kursy i szkolenia:

  • Niedokształcenie mowy pochodzenia korowego, alalia i oligofazja, Mega Szkolenia Poznań
  • Dwujęzyczni uczniowie- strategie diagnozy i terapii logopedycznej, Polski Związek Logopedów
  • Niedokształcenie mowy o typie afazji, diagnoza i terapia, Gabinet logpedyczno- psychologiczny Akcent
  • Kompleksowa rehabilitacja osób po laryngektomii, Polski Związek Logopedów
  • Mutyzm wybiórczy- problem psycho czy logo, Polski Związek Logopedów
  • Studium logopedii wczesnoszkolnej, Wielkopolski Ośrodek Edukacji Ustawicznej SOP w Poznaniu
  • Metoda wstępnej stymulacji logopedycznej w terapii dziecka ryzyka dysleksji, PWN oraz PREMIUM
  • Diagnoza  z zastosowaniem Skali Gotowości Szkolnej i wspomaganie dzieci pięcioletnich w osiąganiu gotowości do podjęcia nauki w szkole”, Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej w Warszawie
  • Wspieranie dziecka z deficytami rozwojowymi, Ośrodek Edukacyjny dla Nauczycieli w Poznaniu
  • Zapobieganie niepowodzeniom szkolnym na pierwszym etapie kształcenia, Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Poznaniu
  • Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży, Placówka Doskonalenia Nauczycieli „SZKOLENIOWIEC”
  • Kurs nauczania integralnego i oceny opisowej, Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Poznaniu
  • Niepowodzenia w uczeniu się matematyki – diagnozowanie dzieci i program korygowania rozwoju oraz rekonstruowanie wiadomości i umiejętności matematycznych, Polskie Towarzystwo Dysleksji
  • Studium Przedmiotowo – Metodyczne- kierunek nauczanie początkowe, Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Poznaniu
  • Organizacja pracy z uczniami klas I – III mającymi specyficzne trudności w nauce, OPERON
  • Zmiany w polszczyźnie po 1989 roku, Wydawnictwo „Nowa Era”
  • Dyslektyk czy leń ? Diagnoza i pomoc, Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe
  • Czytanie ze zrozumieniem, Centrum Kursów Oświatowych TANGRAM
  • Diagnoza i aktywizacja ucznia z trudnościami w nauce, Centrum Kursów Oświatowych TANGRAM
  • Warsztaty dla nauczycieli z zakresu pedagogiki Marii Montessori
  • Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna, Ośrodek Glottoterapii i Glottodydaktyki FAZEON
  • Kompleksowa diagnoza zaburzeń płynności mowy u dzieci podstawą skutecznej interwencji logopedycznej, PZL
  • Terapia mowy u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu-podejście behawioralne, PZL
  • Jąkanie: objawy-diagnoza, KLJ. E.Galewska
  • Trudności diagnostyczne w przypadku afazji u chorych poudarowych, PZL
  • Komunikacja alternatywna w ochronie zdrowia pacjenta oraz systemy wspomagające terapię afazji jako wsparcie procesu rehabilitacji, PZL
  • Diagnozowanie jąkania u dzieci przedszkolnych, dr. K.Węsierska, OSOJ
  • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów, Mega Szkolenia
  • Nowoczesny warsztat logopedy, PZL
  • Metoda EEG biofeedback- w terapii funkcji poznawczych z uwzględnieniem niepłynności mowy, PZL
  • Programowanie terapii w przypadku zaburzeń realizacji fonemów - nowe ujęcie zagadnienia, PZL
  • Opóźniony rozwój mowy - prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne, Forum Media Polska
  • „Na początku było słowo…”- edukacji językowej słów kilka, WSiP
  • System Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej - Diagnoza Nauczycielska, Operon
  • Rozwiązania metodyczne w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym tworzenie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych, ODN
  • Pomoc psychologiczno-Pedagogiczna w aspekcie obowiązujących przepisów prawa, ODN
  • Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkół podstawowych, Kuratorium Oświaty oraz ODN Poznań
  • Konferencja „Mózg-Język-Komunikacja”, UAM
    • Konferencja Naukowa „Skuteczność terapii jąkania u dzieci. Możliwości terapii w Polsce i na świecie, OSOJ Toruń
    • Konferencja logopedyczna: „Wielojęzyczność, wielokulturowość, jeden język komunikacji”, PZL

     

 

Szkolenia doradcy metodycznego przy Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu:

  • Projekt nowej podstawy programowej w edukacji wczesnoszkolnej
  • Propedeutyka wiedzy o pracy z uczniem dyslektycznym
  • Specyficzne ćwiczenia w mówieniu, czytaniu i pisaniu
  • Ćwiczenia w mówieniu, czytaniu i pisaniu podstawą sukcesu edukacyjnego dziecka
  • Ćwiczenia językowe konieczne do osiągnięcia przez dziecko umiejętności samodzielnego redagowania różnych form wypowiedzi.

dr Aneta Wojciechowska

Terapeuta, neurologopeda

Kwalifikacje:

  • absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu,
  • broniła doktorat z obszaru autyzmu i zespołu Aspergera,
  • uzyskała certyfikaty z zakresu: systemu MAKATON Program Rozwoju Komunikacji, Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej dla dzieci w wieku 0-6 lat,
  • ukończyła 3-stopniowy kurs dotyczący terapii behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem,

0dbyła szkolenia:

  • z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne,
  • z zakresu Diagnozy profilu psychoedukacyjnego dzieci z zaburzeniami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat,
  • z zakresu Diagnostyki, wczesnej interwencji i terapii logopedycznej u dzieci do 1 roku życia,
  • z zakresu skali Bayley III (Beyley Scales of Infant and Toddler Developmental – Third Edition
  • z zakresu narzędzi diagnostycznych do oceny zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci i młodzieży:

SACS (the Social Attention and Communication Study-Revised)

STAT (Screening Tool for Autism in Toddlers & Young Children)

ADOS (Autism Diagnostic Observation Schedule

 

Doświadczenie zawodowe:

  • adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Specjalnej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, pracuje ze studentami, uczestniczy w różnych konferencjach naukowych oraz szkoleniach,
  • kierownik Studiów Podyplomowych: Logopedia na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu,
  • wspiera i wspomaga rozwój psychoruchowy oraz rozwój mowy i komunikacji u dzieci od pierwszych miesięcy życia,
  • prowadzi konsultacje oraz terapie dla dzieci i młodzieży, między innymi z autyzmem, zespołem Aspergera, zespołem Retta, zaburzeniami genetycznymi, mózgowym porażeniem dziecięcym, opóźnionym rozwojem mowy oraz ich rodzin,
  • specjalizuje się w diagnostyce autyzmu dziecięcego, zespołu Aspergera i innych całościowych zaburzeń rozwojowych:
  • od 1999 roku współpracuje ze Stowarzyszeniem na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO,
  • prowadzi również szkolenia dla pedagogów, psychologów, logopedów, lekarzy, studentów i wolontariuszy z zakresu diagnozy i terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju (m.in. autyzm, zespół Aspergera).

 

 

Olga Domowicz

Nauczyciel wspomagający

Studia:

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu-pedagogika; edukacja elementarna i język angielski- studia licencjackie.
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu- pedagogika; poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna- studia magisterskie.

Doświadczenie zawodowe:

  • praktyki pedagogiczne w żłobku i przedszkolu oraz praktyki językowe w przedszkolu i szkole podstawowej,
  • udział w projekcie „Koder Junior” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa zaplanowanym przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Sabina Gutowska

Nauczyciel wspomagający

  • Studia:

    Kierunek: Pedagogika, Specjalność Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z dydaktyka języka angielskiego, Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu.

     

    Doświadczenie:

    • Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu Bambini.
    • Posiada doświadczenie w opiece nad dziećmi – praktyki zawodowe w żłobku, przedszkolu i szkole podstawowej.
    • Udział w II Seminarium innowacyjnej praktyki w naukach społecznych- Edukacja alternatywna.

Paulina Lipkowska

Nauczyciel wspomagający

  • Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu Bambini.
  • Posiada doświadczenie w opiece nad dziećmi.
  • Ukończony Kurs Udzielania Pierwszej Pomocy Przedmedycznej.

Agnieszka Biela

Nauczyciel wspomagający

Nauczyciel wspomagający z kilkuletnim doświadczeniem pracy z dziećmi w przedszkolu Bambini.


Kursy i szkolenia:

  • Kurs Pediatryczny z zakresu udzielania pierwszej pomocy, Centrum Szkoleniowo -Usługowe Medaid
  • Wewnątrzprzedszkolny Kurs Pedagogiki Marii Montessori
  • Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej
  • Kursy pedagogiki zabawy „Klanza” m.in.:
  • „Od butelki do gwizdka, czyli wesoła muzyka”. Warsztat z wykorzystaniem rekwizytów w pracy z małymi dziećmi.
  • „Prezenty na każdą okazję”
  • „Taneczne spotkanie z Klanzą”- tańce integracyjne z różnych stron świata.
  • „Sztuka komunikowania się w przedszkolu”
  • „Jak współpracować z rodzicami w przedszkolu i szkole”
  • „Tańczyć baśń”- warsztaty muzykoterapii i ekspresji ruchu.
  • „Harce w kręgu i na łące, czyli dziecięcych pomysłów tysiące”- elementy metodyki zuchowe i pedagogiki zabawy w pracy z grupą przedszkolną i z klasą w edukacji wczesnoszkolnej.
  • „Kiedy maluchy zmieniają się w zuchy”- wpieranie adaptacji małych dzieci w przedszkolu.
  • „Mali gniewni, jak radzić sobie ze złością u dzieci”
  • „Rurowy dżem”- podstawowe sposoby wykorzystywania Bum Bum Rurek w zabawie i edukacji.
  • „Maluchy rosną … nie tylko wiosną"- wpieranie rozwoju małych dzieci w przedszkolu.

 

Justyna Kin

Nauczyciel wspomagający

Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu Bambini.

Ukończyła Kurs Pedagogiki Zabawy Klanza oraz Wewnątrzprzedszkolny Kurs Pedagogiki Marii Montessori.

Kurs Pediatryczny z zakresu udzielania pierwszej pomocy, Centrum Szkoleniowo -Usługowe Medaid

Nasze Kucharki

Iwona Urbańska – kierownik kuchni

Iwona Wawrzyniak – kucharka

Przedszkole Bambini

O przedszkolu Certyfikaty Kadra J. angielski Innowacje Kuchnia w Bambini MENU BEZ GLUTENU

O Montessori

Kim była Maria Montessori ? O metodzie Lekcje ciszy Oferta dla najmłodszych dzieci

Dzień w Bambini

Ramowy rozkład dnia Zajęcia dodatkowe Kalendarz imprez i uroczystości Projekty autorskie

Galeria

Przedszkole Zajęcia dodatkowe Nasze projekty Uroczystości Wycieczki Filmy

Zapisy

Mini Bambini Rodzice o nas Przekazujemy 1 % podatku RODO Zapisy Kontakt

Kontakt

Prywatne przedszkole Bambini

ul. Mazowiecka 6

60-617 Poznań Sołacz

tel. 618  41 11 46

tel. kom. 604 14 77 63

malgorzata@bambini.com.pl

Prywatne przedszkole Bambini

ul. Wołyńska 8

60-616 Poznań

tel. 668 902 882

malgorzata@bambini.com.pl

Copyright by Bambini